Toimitusehdot

Yleistä

Kaakon Rantavaruste Oy 2664196-5 (jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille ja yrityksille Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
Verkkokaupan yhteystiedot
Sähköposti: [email protected]
Puhelin: 0400 954 356
Postiosoite: Kaupinkatu 21, 45130 Kouvola

Tilaaminen

Tilaukset hoidetaan parhaiten tilaamalla verkkokaupan kautta, tämä varmistaa että kaikki tiedot tulevat oikein. Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilauksen tekemiseen vaaditaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Maksutavat

Verkkopankit (Paytrail Oyj)

Asiakkaalla tulee olla käytössään verkkopankkitunnukset. Käytettävissä ovat kaikki yleisimmät suomalaiset pankit.  Maksutapahtuma veloitetaan suoraan asiakkaan tililtä verkkopankkiympäristössä. Tilaaminen ja maksaminen tapahtuvat turvallisesti suojatussa yhteydessä. Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7 yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 020 718 1830
www.paytrail.com

Korttimaksut (Paytrail Oyj)

Korttimaksua varten tarvitset voimassa olevan suomalaisen maksulaitoksen myöntämän Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- tai Debit MasterCard kortin. Maksukortin tiedot eivät välity tai tallennu verkkokauppaamme missään vaiheessa. Verkkokaupassamme ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa ja Mastercard SecureCode -todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan. Todentaminen vaatii verkkopankkitunnuksia.

MobilePay

MobilePayllä voit maksaa verkkokaupoissa siten, että sinun ei tarvitse syöttää maksukortin tietoja. Tarvitset ainoastaan MobilePay -sovelluksen puhelimeesi.
MobilePayn normaalit käyttörajat eivät ole voimassa verkkokaupoissa. Voit siis tehdä ostoksia maksukorttisi käyttörajojen mukaisesti.

Klarna osamaksu

Klarna tarjoaa lasku / osamaksu -maksutavan. Tarkemmat maksuehdot ja kulurakenteen Klarnan palveluista löydät https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/fi_fi/consumer_credit.pdf
Tavaran toimittamisen jälkeen saat laskun seuraavan kuun lopussa. Riippuen ajankohdasta saat siis 30 – 60 pv korotonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit joko maksaa laskun tai voit muuttaa laskun osamaksuksi (laskun mukana tulee ohjeet).

Lasku 14pv maksuajalla

Voit tilata tuotteet myös laskulla, laskut toimittaa Finvoicer palvelu. Tuotteet kuitenkin lähetetään vasta kun näemme suorituksen tilillä. Voit myös yrityksenä hakea laskutusasiakkaaksi, jolloin lähetämme tuotteet suoraan tilauksesta 14pv maksuajalla.

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 2-7 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä muutamasta päivästä, muutamaan viikkoon.

Toimituksen hinta 15 € tai valituilla tuotteilla maksuton toimitus. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Tilauksen peruuttaminen

Tilauksen peruuttaminen on mahdollista jos sitä ei ole vielä toimitettu. Nopeimmin voit peruuttaa tilauksen vastaamalla tilausvahvistussähköpostiin ja ilmoittamalla tilauksen peruutuksesta. Jos maksoit ostoksesi Paytrail Oyj:n kautta käyttämällä pankkimaksua, teemme palautushyvityksen Paytrailin kautta ja saat heidän kauttaan sähköpostin joka sisältää ohjeet rahojen palautukseen. Jos maksoit luottokortilla, tulee palautus suoraan takaisin kortille.

Klarna maksutavassa laskua ei ehdi lähteä ja peruutamme tilauksen meidän päässä. Jos kuitenkin saat laskun, voit olla yhteydessä meidän asiakaspalveluumme.

Mikäli tilaus on jo lähetetty, lähetys tulee palauttaa asiakaspalautusohjeiden mukaisesti.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Osa tuotteista toimitetaan ilman alkuperäispakkausta, tälläisten tuotteiden ei tarvitse tietenkään olla alkuperäispakkauksessaan. Asiakas voi tutustua tuotteeseen kuten voisi myymälässäkin. 

Mikäli tuote palautuu myyntikelvottomana: se on silminnähden käytetty, likainen, rikki, pakkauksesta puuttuu osia tai sinetöity myyntipakkaus avattu, emme voi palauttaa tuotteen hintaa kokonaan. Tällaisissa tapauksissa palautettava hinta sovitaan tapauskohtaisesti.

Palautusoikeus ei koske yritysostoja.

Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi.

Asiakaspalautus on asiakkaillemme pääosin maksuton

Asiakaspalautus on asiakkaillemme pääosin maksuton. Jos asiakas maksaa palautuslähetyksen postituskulut itse emme kuitenkaan jälkikäteen korvaa tällä tavoin syntyneitä kustannuksia, sillä tarjoamme maksuttoman asiakaspalautusmahdollisuuden. Emme myöskään lunasta postiennakolla tai siihen verrattavalla tavalla lähetettyjä lähetyksiä postista. Emmekä korvaa tällä tavoin postitettujen lähetyksien kuluja asiakkaalle.

Ilmainen palautus ei koske kuitenkaan käytettyjä tuotteita, käytettyjen tuotteiden tilauksesta aiheutuvia postikuluja ei korvata ja asiakas vastaa itse palautuskuluista. Jos tuote palautetaan vian tai virheellisen lähetyksen vuoksi, on asiakkaalla oikeus palauttaa tuote maksutta.

Postikulut veloitetaan toteutuneista postikuluista (lähetys + express palautus). Normaalikokoisille paketeille tämä on noin 19€. Voit kysyä tarkkaa arviota asiakaspalvelusta ennen palautusta.

Puutteellisia asiakaspalautuksia ei käsitellä sekä vääristä asiakaspalautuksista perimme postitus ja käsittelykulut.

Palautuksesta tulee aina ilmoittaa etukäteen

Kuluttajasuojalain mukaan asiakkaan tulee ilmoittaa palautuksestaan etukäteen. Ilmoita palautuksesta sähköpostitse. Helpoiten tämä tapahtuu vastaamalla tilausvahvistussähköpostiin ja ilmoittamalla palautuksesta. Näin saamme myös vahvistusviestistä tiedot mitä tilausta palautus koskee. Mikäli et ole säilyttänyt vahvistusviestiä voit lähettää myös vapaamuotoisen ilmoituksen palautuksesta sähköpostitse osoitteeseen [email protected] Viestistä tulee käydä ilmi ainakin omat yhteystietosi, tilausnumero sekä palautettavat tuotteet.

Tilauksen virhevastuu ja reklamaatiot

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

Takuu

Uusien tuotteiden takuu on 12kk, käytettyjen vaihtolaitteiden yksi (1) kuukausi jos ei toisin ilmoiteta. Poikkeuksina seuraavat:

  • Tohatsu 24kk tai 60kk
  • Pioner 60kk

Voit ottaa aina meihin yhteyttä takuuasioissa ja autamme niissä mielellämme. Pääsääntöisesti takuuasiat hoitavat valtuutetut huoltoliikkeet.